feb
16

Hajmodell leszek! :)

| Szerző: Marcsii1 | 11:31 am

Sziasztok!

Mostanában annyi minden történik, hogy szinte alig jut időm leülni a gép elé. Mondjuk inkább ez legyen, mint hogy halálra unom magam. :)

De nem feledkeztem meg rólatok és persze a blogról sem!

Úgy döntöttem, hogy hajmodell leszek! Vagyis szeretnék lenni inkább.  Kicsit unom már a hajamat, mindig ugyanolyan és nem vagyok nagyon megelégedve az állagával. A tövénél nagyon hamar koszos lesz, a vége meg száraz. Remélem, hogy ott a profi fodrászok majd tudnak valami tippet adni.

Az az egyetlen félelmem, hogy nem fognak kiválogatni, mert én nem engedem meg, hogy olyan sokat vágjanak le a hajamból, és nem szeretném ha a végén úgy néznék ki, mint egy pávián :)

Na ilyen hajat például tutira nem tudnék elképzelni magamon! :)

Nem tudom, hogy van e ilyen verseny egyáltalán, ahol nem vágnak olyan sokat olyan drasztikusan. Most van egy kis időm, belevetem magam. Ha ti is találtatok valamit, vagy tudtok valamiről szóljatok! Én is így teszek!

Hamarosan jövök!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajmodellkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr22665024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyami 2011.03.08. 11:12:31

Hallottál már a Revalid Hajtündér versenyéről?? Itt nem kell vágatnod a hajadból és van rá esélyed, hogy ne csak ápolják a hajad profi fodrászok, de a Revalid reklámfilmjében is szerepelhetsz. Én indultam!! A Facebookon is rajta vannak: Hajtündér a neve. Keress rá!

0Abigél0 2011.03.08. 11:47:58

Én hallottam már róla és indultam is, de már nem tudom, hogy mi volt konkrétan a honlap, ahol lehet jelentkezni. Valaki esetleg? Azt tudom, hogy Facebookon Hajtündér a neve az oldalnak.
süti beállítások módosítása