már
8

Verseny!!!

| Szerző: Marcsii1 | 10:24 am

Sziasztok!

Mostanában nem nagyon jelentkeztem. Elkezdődött a második félév és nekem már most égnek áll a hajam, hogy mennyit kell majd tanulni. Stílszerűen égnek áll a hajam....:)

Nagyon izgulok  a Revalid Hajtündér verseny miatt. Beküldtem a képeimet, most már csak a nagy döntésre várok. Kíváncsi vagyok!!! Egy pár napja elkezdtem szedni a Revalidot. Kíváncsi vagyok a hatására. Azt mondják kell várni egy pár hetet, mire hat, de ez is persze emberfüggő. Remélem, hogy kiválasztanak a reklámfilmre és akkor addigra már gyönyörűségesen csillogó hajam lesz. Most sem panaszkodom, de azért lehetne még min javítani....

Megyek is, felteszek egy olivás pakolást a végekre. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hajmodellkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr492721068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexa7 2011.03.09. 15:12:37

Én is indultam ezen a versenyen! Nagyon várom már az eredményt. Szerintetek mi alapján válogatnak? Csak mert én ilyen "írj egy pár szót magadról"-ban nagyon rossz vagyok! Ti mit írtatok magatokról?

Roxána84 2011.03.09. 15:15:02

Mit raksz az olivás pakolásba pontosan? Vagy csak olivaolajat?

Tinácska21 2011.03.09. 15:19:55

Én is indultam!!! :) Én leírtam, hogy hova járok suliba, mik érdekelnek, és pár szót, hogy miket szoktak rólam mondani a barátaim. De igazából én sem vagyok olyan jó ezekben. Mikor lesz eredménye a versenynek? És akkor utána hogy folytatódik és hol?
süti beállítások módosítása