ápr
7

Sziasztok!

Nagyon jó kis honlapot találtam, ahol a legmenőbb frizurák találhatóak! Most ezt böngészem:

http://hu.look-at.com/no/126592.html 

A másik, hogy emlékeztek a Revalid Hajtündér versenyre? Megvan a 20 lány, akiket kiválasztottak. Sajnos engem nem, de egy barátnőmet igen. Szóval légyszi szavazzatok rá! Először a Revalid oldalát kell lájkolni: http://www.facebook.com/login//hajtunderkerestetik?sk=wall#!/hajtunderkerestetikez 

és a videóját! Tuti megtaláljátok, hogy kire gondolok, mert ő a legtündéribb az összes lány közül (bár be kell, hogy valljam, a többiek sem rosszak) :D

Köszi!!

Megyek napozni. Puszi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hajmodellkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr472807017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexa7 2011.04.08. 11:54:00

Képzeld, nekem is bejutott az egyik barátnőm a a legjobb 20-ba! Itt a videója: www.facebook.com/video/video.php?v=121126927965604
Légyszi nyomjatok rá egy lájkot!
Puszi

Brigi.Kincső 2011.04.08. 12:11:09

Ment a lájk, remélem segítettem! Amúgy ezeket a videókat nézegetve olyan irigység tört rám:P Szívesen cserélnék néhány hajkoronával!!...:)

gyami 2011.04.13. 10:35:47

Én is sárgulok itt jobbra balra. :) Olyan jó, hogy van ilyen hajszépségverseny, ahol nem baj, ha valakin van 2 dkg plusz, akkor is bekerülhet. Bár itt az összes lány elég csinos!! :D

Roxána84 2011.04.13. 11:52:00

Kár, hogy csak most vettem észre, hogy van ilyen verseny. Pedig szívesen indultam volna én is. Remélem, hogy indítanak ilyet megint.És szerintem tök jó ötlet, hogy bárki indulhat és nem reklámfilm szereplőket látunk majd a képernyőn, hanem az "utca emberét". :D

0Abigél0 2011.04.20. 12:29:37

Különben szerintetek lesz újra ilyen verseny, vagy valami hasonló?
süti beállítások módosítása